skip to Main Content

Spørgsmål & Svar

Hvem skal jeg kontakte hvis jeg skal bruge hjælp?

Du er altid til velkommen til at ringe til vores support på tlf. +45 3132 8269 eller kontakt support@stuffstation.dk

Åbningstider

Din lokale StuffStation har åbent 24/7/365. Dog er support tilgængelig i følgende tidsrum

mandag til søndag

07.00 -23.00

I vores testperioder er åbningstiderne 08.00-20.00. 

Hvordan og hvad dækker forsikringen?

Hvis uheldet er ude og udstyret går i stykker skal du betale en selvrisiko på udstyrets markedsværdi.

Vi henviser i øvrigt til punkt 10 under ”Lejbetingelser og Vilkår”

Du kan tegne en forsikring når du lejer udstyr fra StuffStation. Denne pris er variabel alt afhængig af udstyrets værdi. Se mere i din app når du lejer udstyret.

Forsikring dækker ikke ved tyveri og ej heller hvis en skade helt eller delvist skyldes forsætlig adfærd eller mislighold.

Hvordan kan jeg betale?

StuffStation bruger Mobilepay som betalingssystem.

Problemer med at låse døren op eller får døren til at låse efter aflevering?

For at åbne eller låse døren skal Bluetooth og lokalitetstjenester til.

Det er vigtigt at du sikrer at døren er låst efter din lejeperiode, er afsluttet. Derfor venligst support kontakt support på +45 3132 8269 eller support@stuffstation.dk

Hvad koster det at leje udstyr?

Priserne for vores udstyr finder du i vores StuffStation app.

Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter mit udstyr.

Hvis udstyret ikke bliver hentet senest 30 minutter efter afhentningstidspunktet betales hele leje prisen og bookingen bliver annulleret.

Hvis du oplever at døren er åben når du skal leje dit udstyr

For at din leje bliver registreret klik ”afhent udstyr” i app og afhent dit udstyr.
Rapporter venligst til support på tlf. +45 3132 8269 eller support@stuffstation.dk

Kan jeg åbne døren med en anden telefon?

Ja, såfremt at StuffStation appen er downloadet på den anden telefon og der bliver logget ind med den e-mailadresse, der blev brugt til at foretage bookingen.

Jeg kan ikke returnere udstyret, der hvor jeg tog det

Placer venligst udstyret så tæt på som muligt i forhold til der, hvor du tog det så næste lejer kan finde udstyret.

Hvad sker der hvis udstyret bliver afleveret for sent

Hvis du ikke kan nå at returnere udstyret til tiden, så forsøg at foretag en ny booking i forlængelse af din eksisterende booking.
Det er dog vigtigt at du afslutter din nuværende booking via appen så systemet ved at du starter en ny session og ikke mangler at afslutte din gamle.
Du er altid velkommen til at kontakte support. Vi står klar til at hjælpe dig på tlf. +45 3132 8269 eller support@stuffstation.dk
Ved for sen aflevering bliver du pålagt et gebyr på 2 gange lejen. Ved mere end 14 timer for sen aflevering vil udstyret blive meldt stjålet til rette vedkommende.
Se også ”lejevilkår og betingelser” punkt 13.3
Det er rigtig ærgerligt for næste lejer, hvis udstyret ikke returneret rengjort og i ordentlig tid og det er derfor gebyret ved for sen aflevering er forholdsvis stort.

Hvordan returnerer jeg mit udstyr 

Når du er ved den StuffStation, hvor du afhentede dit udstyr, skaffer du dig adgang til din StuffStation via StuffStation appen.
Følg appens anvisninger og returner dit udstyr.
Hvis du ikke kan få forbindelse til at låsen så kontroller at lokalitets tjeneste er slået til samt Bluetooth.
Kan du fortsat ikke få kontakt, forsøg at genstarte din telefon.
StuffStation udstyret er først afleveret når du har modtaget en afleveringskvittering samt at døren til skuret er låst med dit returnerede udstyr inde i skuret.

 

 

Back To Top